1. Tudásbázis
  2. Applikáció

Applikáció

A Beállítások menüpont alatt nem találom az órapárosítás lehetőséget.

Kérlek, küldj egy képernyőképet a Beállítások menüdről az Ügyfélszolgálatra és kollégáink segítenek a belépéssel kapcsolatban!

Azt írja ki az applikáció, hogy nincs jogosultságom a belépésre. Mi a teendőm?

Kérlek, küldj egy képernyőképet az Ügyfélszolgálatra és kollégáink segítenek a belépéssel kapcsolatban!

Hibába ütköztem az applikáció használata közben. Mit tegyek?

Sajnáljuk! Ahhoz, hogy ezt minél hamarabb orvosolhassuk, kérjük, hogy írj egy e-mailt az Ügyfélszolgálatra arról az e-mail címedről, amelyikkel a...

Hogyan érhetem el az applikációból a Dashboard felületet?

A dashboard a mobilapplikáció webes felülete, így a legtöbb funkciót elérsz mindkét felületen. A mobilapplikációból közvetlenül nem tudsz átlépni a...

Hogyan tudom elindítani az edzést az applikációban?

Amennyiben jelentkeztél már egy edzésprogramra, úgy az applikációba bejelentkezve rögtön a Kezdőlapra jutsz, ahol látni fogod az aktuális programoddal kapcsolatos...

Segítségre van szükséged?

Nem találod a választ a kérdésedre?
Írj az ügyfélszolgálatnak!